Estas en:

Saluda Alcaldesa

Queríos vecinos y visitantes:

Doi-yos la bienvenida a la páxina web del Conceyu de Noreña, que ye una ventana abierta al mundu, a la Villa Condal, y que quier aprovechar toles posibilidaes que nos ufierta internet. L'oxetivu principal ye por ser un instrumentu fundamental p'averar al ciudadanu a tolos servicios nunicipales, pa facer toles consultes necesaries, pero tamién pa que puedan facenos llegar les sos opiniones, suxerencies o propuestes.

Vamos enseña-yos lo que Noreña quier ser: una villa moderna, dinámica, enllena de sitios históricos y un puntu d'alcuentru pa toos.

Noreña da-yos la bienvenida al traviés de la so web a toles persones que quieran conocer el nuestru Conceyu.

Esta web municipal quier ser una páxina participativa que, gracies a la tecnoloxía RSS, déxanos poner a disposición de los ciudadanos tola información municipal al momentu.

Ufiertamos a los vecinos participación, como referente d'una alministración abierta a toos; collaboración, pa que cualquier ciudadanu nos dea les sos idees; y tresparencia, pa que tola actividá municipal tea a disposición de los habitantes del nuestru conceyu.

Préstame, como alcaldesa de Noreña, da-yos la bienvenida a esta maraviyosa Villa Condal, de la que pueden disfrutar pasiando peles sos cais o, si lo quieren más, navegando pela so páxina web.

Gracies por visitanos.

Amparo Antuña Suárez

Alcaldesa de Noreña